Kupuj online
Logo u Chowańca

Centrum pomocy

Wybierz temat pomocy:

Infolinia:

511 022 022

Poniedziałek - piątek
9.00-18.00
Sobota
9.00-14.00

Chat:

Codziennie
7.00-24.00

Podstawowe informacje dla kupujących

Jak szukać produktów?

Możesz wyszukiwać produkty w różny sposób:

  • Korzystając z menu, przeglądając interesującą Cię kategorię, np. Produkty -> Owoce, warzywa
  • Wyszukując produkt, używając okienka wyszukiwarki.
  • Wybierając z listy producenta danego produktu.
  • Przeglądając "Ostatnio oglądane" produkty.
  • Korzystając z zakładki "Promocje", jeśli interesują Cię promocje lub "Nowości", jeśli chcesz sprawdzić czy w sklepie pojawiły się nowe produkty
Jak dodawać i zamieniać produkty w koszyku?

Aby dodać produkt do koszyka:

  • Kliknij wybrany produkt, wpisz ilość lub wagę produktu i kliknij przycisk "do koszyka".
  • Na wybranym produkcie na liście produktów kliknij przycisk „do koszyka” a następnie w koszyku wpisz ilość lub wagę zamawianego produktu i kliknij "przelicz"

Zależnie od rodzaju produktu, możesz dodać go do koszyka korzystając z ilości lub wagi. Dodatkowo, w przypadku niektórych produktów możesz zdecydować w jaki sposób zostaną one przygotowane: zapakować próżniowo, rozbić, zmielić, pokroić w plasterki, a także wybrać smak np. jogurtu. W tym celu kliknij wybrany produkt, a następnie po jego prawej stronie zaznacz preferowany sposób jego przygotowania lub wybrany smak.
Jeśli chcesz zmienić ilość lub wagę zamówionych produktów, wejdź do koszyka, wprowadź zmiany w kolumnie "ILOŚĆ" przy wybranym produkcie i kliknij przycisk "przelicz". Nie można zatwierdzić zmiany kilku produktów jednocześnie.
Jeśli chcesz usunąć produkt z koszyka, wejdź do koszyka i przy niechcianym produkcie w kolumnie "AKCJE" kliknij "x".

W jaki sposób odpowiednio wpisać wagę zamawianego produktu?

W opisie produktów sprzedawanych na wagę znajduje się informacja o średniej wadze sztuki produktu. Dzięki temu łatwiej oszacujesz ile waży ilość produktów, której potrzebujesz. Produktów nie dzielimy na części, dlatego pamiętaj by waga, którą podasz była wielokrotnością wagi sztuki danego produktu. W razie wątpliwości wszelkie uwagi do zamówienia możesz umieścić w polu "Uwagi", które będzie widoczne po kliknięciu przycisku "zamawiam".
Jeśli chcesz kupić 30 dag, 150 g lub 1500 g danego produktu w pole ilość wpisz preferowaną ilość w przeliczaniu na kilogramy, czyli np. 0,3; 0,15 lub 1,5.

Jak anulować lub zmienić złożone zamówienie?

Zamówienie można anulować lub zmienić do dnia realizację zamówienia:

  • Poprzez wysłanie wiadomości e-mail opatrzonej nr zamówienia na adres bok@uchowanca.com.
  • Telefonicznie pod nr + 48 511022022

W dniu realizacji zamówienia wprowadzanie jakichkolwiek zmian możliwe jest jedynie poprzez kontakt telefoniczny z jednym ze stoisk, które zajmują się kompletowaniem danego zamówienia. Numery te przesyłane są w wiadomości e-mail informującej o zmianie statusu zamówienia na "w realizacji". Zmian można dokonywać do momentu rozliczenia zamówienia, tzn.

  • Przy odbiorze osobistym - do chwili otrzymania informacji, że zamówienie oczekuje na odbiór przez klienta.
  • Przy dostawie - do chwili otrzymania informacji, że zamówienie oczekuje na odbiór przez dostawcę.
Ceny produktów i wartość zamówienia.

Ceny produktów podane na stronie sklepu są cenami orientacyjnymi i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Suma cen orientacyjnych produktów stanowi orientacyjną wartość zamówienia, która nie może być niższa niż 50,00 zł. W czasie realizacji zamówienia ceny produktów mogą się zmienić, gdyż produkty liczone są w cenie z dnia skompletowania zamówienia obowiązującej w Euro Sklepie "u Chowańca", który realizuje dane zamówienie. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Ceny i wartość zamówienia.
Do wartości zamówienia zostaną doliczone koszty pakowania i dostawy zamówienia.

Zwrot niechcianego produktu lub brak produktów w zamówieniu.

Jeśli w zamówieniu otrzymasz produkt, którego nie chcesz zakupić lub nie spełnia Twoich oczekiwań nie musisz go przyjmować. Możesz zwrócić każdy produkt dostawcy lub w wybranym punkcie odbioru a my oddamy Ci zapłaconą za niego cenę w formie w jakiej ją uregulowałeś.
Ze względu na ciągłą rotację towarów może się zdarzyć, że nie będziemy w stanie dostarczyć Ci wszystkich zamówionych produktów. Wtedy skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i ustalimy czy możemy te produkty zastąpić innymi czy też mamy je pominąć przy kompletowaniu zamówienia.
Jeżeli jakiegoś produktu nie będzie w otrzymanym zamówieniu, należy sprawdzić czy znajduje się on na paragonie. Na paragonie są wszystkie produkty, które złożyły się na ostateczną wartość zamówienia. Masz na to 14 dni więc nie musisz sprawdzać zamówienia przy dostawcy. Jeśli okaże się, że jakiś produkt nie został wydany a znajduje się na paragonie to albo go dowieziemy albo zwrócimy za niego pieniądze.

Dostawa

Możesz odebrać swoje zamówienie osobiście w wybranym punkcie odbioru lub wybrać opcję dostawy pod wskazany adres. W zależności od miejsca dostawy do wartości zamówienia zostaną doliczone koszty dostawy. Ze szczegółowymi cenami możesz się zapoznać w zakładce Czas i koszty dostawy. Niezależnie od wybranej formy dostawy do Twojego zamówienia zostanie doliczony koszt pakowania towaru, który niezależnie od ilości zamawianych produktów wynosi 2 zł.

Płatności

Płatności możesz dokonać gotówką, kartą płatniczą, telefonem lub metodą BLIK. Dostawca posiada przenośny terminal płatniczy.

Zamówienie możesz opłacić także z góry uiszczając orientacyjną wartość zamówienia poprzez szybki przelew, metodą BLIK lub kartą.
Jeżeli zamówienie po skompletowaniu będzie miało wartość niższą niż wartość przedpłaty, zwrot nadpłaty zostanie przekazany w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych płatnością online taką samą jak w trakcie realizacji przedpłaty.
Jeżeli zamówienie będzie wymagało dopłaty, zostaniesz poproszony o jej uregulowanie poprzez realizację linku płatniczego wysłanego pod wskazany adres e-mail.

Bony i vouchery

Obecnie z przyczyn technicznych nie ma możliwości płatności z wykorzystaniem voucherów Złotej Karty lub bonów żywnościowych (np. Sodexo).

Twoje konto

Logując się na swoim koncie klienta możesz sprawdzić stan swojego zamówienia i historię zamówień.

Formy płatności

Rodzaj obsługiwanych form płatności przy odbiorze uzależniony jest od wybranego sposobu odbioru / dostawy zamówienia.

Odbiór osobisty w wybranym punkcie odbioru:

Płatność u dostawcy:

Przedpłata za zamówienie możliwa jest po wybraniu opcji  iMoje (przelew online, BLIK i karty) przy użyciu następujących form płatności elektronicznej:

Czas i koszty dostawy

Kalendarz dostaw

Wykaz aktualnie dostępnych terminów dostaw jest dostępny w kalendarzu:

Kalendarz dostaw
Komunikaty o braku dostaw do wskazanej lokalizacji

Jeżeli przy składaniu zamówienia wystąpi komunikat o braku możliwości dostawy do wskazanej lokalizacji, a wpisany adres znajduje się na terenie Bielska-Białej i okolic, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Dodamy kod pocztowy Twojej miejscowości do obsługiwanej przez nas strefy dostaw.

Czas dostawy

Dostawy realizowane są od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 20:00.
Termin realizacji zamówienia każdorazowo wskazuje klient wybierając preferowaną datę i godziny dostawy/odbioru towaru.Dostępne terminy dostaw dla zamówień z dostawą pod wskazany adres wskazane są w kalendarzu dostaw pod adresem https://uchowanca.pl/calendarlub po kliknięciu w dolnej części strony pola "Zobacz aktualny kalendarz dostaw".

Jeżeli nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia we wskazanym przez Ciebie czasie, pracownik placówki kompletującej zamówienie skontaktuje się z Tobą i ustali inny, dogodny termin dostawy towaru.

Zamówienia z odbiorem osobistym złożone do godz. 14:00 mogą zostać zrealizowane w dniu ich złożenia. W przypadku odbioru osobistego planowaną datę odbioru prosimy wpisać w uwagach do zamówienia. Jeżeli nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia we wskazanym przez Ciebie czasie, pracownik placówki kompletującej zamówienie skontaktuje się z Tobą i ustali inny, dogodny termin dostawy towaru
Odbiór osobisty możliwy jest w godzinach pracy punktu odbioru realizującego zamówienie.

Koszty dostawy

Koszty dostawy do domu różnią się w zależności od miejsca dostawy.

Cennik dostaw i wyszukiwarka stref

Podane ceny dostawy nie zawierają kosztu pakowania towarów w kwocie 2,00 zł, który zostanie wyodrębniony na dokumencie zakupu. Kwota jest stała niezależnie od ilości toreb lub pojemników wykorzystanych do zapakowania zamówienia.
Klient może zostać zwolniony z kosztów dostawy, gdy ostateczna wartość zamówienia ustalona w dniu realizacji zamówienia będzie wyższa lub równa wartości uprawniającej do darmowej dostawy w danej strefie dostaw. Zwolnienie z kosztów dostawy nie oznacza zwolnienia z kosztów pakowania towaru w kwocie 2,00 zł, która jest doliczana do każdego zamówienia.
W przypadku odbioru osobistego do ceny zamówienia dolicza się każdorazowo koszt pakowania towaru w kwocie 2,00 zł. Kwota jest stała niezależnie od ilości toreb lub pojemników wykorzystanych do zapakowania zamówienia.

Sposób kompletowania, pakowania i dostarczania zamówienia.

Każda z osób realizujących Twoje zamówienie stara się zapewnić Ci jak najlepszą obsługę i jakość.

Przy odbiorze osobistym możesz odebrać zamówienie bez konieczności wchodzenia do punktu odbioru. Wystarczy, że skontaktujesz się z punktem kompletującym Twoje zamówienie pod jednym z numerów podanych w wiadomości e-mail a nasz pracownik wyda zakupy przy drzwiach. Nie donosimy i nie pakujemy zakupów do samochodu klienta.

Ceny i wartość zamówienia

Ceny produktów podane na stronie sklepu są cenami orientacyjnymi i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Suma cen orientacyjnych produktów stanowi orientacyjną wartość zamówienia, która nie może być niższa niż 50,00 zł. 
W czasie realizacji zamówienia ceny produktów mogą się zmienić, gdyż produkty liczone są w cenie z dnia skompletowania zamówienia obowiązującej w Euro Sklepie "u Chowańca", który realizuje dane zamówienie.

Różnice w cenach mogą być spowodowane przez następujące czynniki:

Suma ostatecznych cen produktów stanowi ostateczną wartość zamówienia, która nie może być niższa niż 50,00 zł. Do ostatecznej wartości zamówienia zostaną doliczone koszty pakowania i dostawy zamówienia.
Koszt pakowania towarów jest stały i wynosi 2,00 zł niezależnie od ilości toreb lub pojemników wykorzystanych do zapakowania zamówienia. Koszt ten zostanie wyodrębniony na dokumencie zakupu.

Koszty dostawy zależą od strefy w jakiej dostawa jest realizowana. Klient może zostać zwolniony z kosztów dostawy, gdy ostateczna wartość zamówienia ustalona w dniu realizacji zamówienia będzie wyższa lub równa wartości uprawniającej do darmowej dostawy w danej strefie dostaw. Zwolnienie z kosztów dostawy nie oznacza zwolnienia z kosztów pakowania towaru.

Wraz z zamówieniem otrzymasz paragon lub inny dokument potwierdzający zakup. Na paragonie są wszystkie produkty, które złożyły się na ostateczną wartość zamówienia. Jeśli okaże się, że jakiś produkt nie został wydany a znajduje się na paragonie, skontaktuj się z nami. Produkt zostanie dowieziony albo zwrócimy za niego pieniądze.

Rozliczanie różnić w wartości zamówienia

Jeżeli zamówienie po skompletowaniu będzie miało wartość niższą niż wartość przedpłaty, zwrot nadpłaty zostanie przekazany w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych płatnością online taką samą jak w trakcie realizacji przedpłaty.
Jeżeli zamówienie będzie wymagało dopłaty, zostaniesz poproszony o jej uregulowanie poprzez realizację linku płatniczego wysłanego pod wskazany adres e-mail.
Do orientacyjnej wartości zamówienia zostaną doliczone koszty pakowania i dostawy zamówienia.

Sposób realizacji zamówienia

W chwili, gdy nasi pracownicy rozpoczną kompletowanie Twojego zamówienia zmieni ono status na "w realizacji". Zostaniesz o tym poinformowany w wiadomości e-mail i sms. W wiadomości e-mail otrzymasz także numery telefonów do stoisk, które zajmują się realizację Twojego zamówienia. Zmian w zamówieniu w dniu dostawy możesz dokonać jedynie dzwoniąc na te numery. Podczas kompletowania zamówienia pracownik placówki może skontaktować się z Tobą telefonicznie aby dopytać o szczegóły dotyczące realizacji zamówienia, poinformować o ewentualnych brakach towaru lub zaproponować zamienniki.

Zmiana wartości zamówienia opłaconego:

Następnie, w zależności od wybranej formy dostawy otrzymasz:

Jeśli w zamówieniu otrzymasz produkt, którego nie chcesz zakupić lub nie spełnia Twoich oczekiwań nie musisz go przyjmować. Możesz zwrócić każdy produkt dostawcy lub w wybranym punkcie odbioru a my oddamy Ci zapłaconą za niego cenę w formie w jakiej ją uregulowałeś.
Jeżeli jakiegoś produktu nie będzie w otrzymanym zamówieniu, sprawdź czy znajduje się on na paragonie. Na paragonie są wszystkie produkty, które złożyły się na ostateczną wartość zamówienia, którą zapłaciłeś. Masz na to 14 dni więc jeśli nie chcesz nie musisz sprawdzać zamówienia przy dostawcy. Jeżeli okaże się, że jakiś produkt nie został wydany a znajduje się na paragonie to albo go dowieziemy albo skorygujemy paragon i zwrócimy Ci jego równowartość.

Najczęstsze pytania

Co oznacza status zamówienia "w realizacji"?

Zmiana statusu zamówienia na "w realizacji" oznacza, że przystąpiliśmy do kompletowania Twojego zamówienia. W wiadomości e-mail zostały podane dane punktu, który zajmuje się Twoim zamówieniem. Jeśli chcesz dokonać jakiś zmian w zamówieniu lub domówić dodatkowe produkty, od tej chwili kontaktuj się bezpośrednio z punktem realizującym Twoje zamówienie.

Co oznacza, że zamówienie zostało skompletowane?

Status "skompletowane" oznacza, że nasi pracownicy przygotowali już Twoje zamówienie. Od tej chwili nie możesz już dokonywać zmian w zamówieniu ani go anulować.

Kiedy mogę odebrać moje zamówienia?

Po odbiór zamówienia z odbiorem osobistym możesz zgłosić się, gdy Twoje zamówienie zmieni status na "oczekuje na odbiór przez Klienta". O zmianie statusu poinformujemy Cię mailowo i za pośrednictwem wiadomości SMS.

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, by Państwa zamówienia dostarczać w preferowanych godzinach dostawy. Niestety, ze względu na dużą ilość zamówień,  nie zawsze jest to możliwe. By zorientować się na jakim etapie dostawy jest Twoje zamówienie, sprawdź jego status:

Opłaciłem/am zamówienie z góry i nie chcę kontaktować się z dostawcą. Co mogę zrobić, jeśli zamówienie będzie wymagało dopłaty?

Jeśli zamówienie zostało opłacone z góry i wymaga dopłaty nasz pracownik skontaktuje się z Tobą by ustalić sposób uregulowania dopłaty. Jeśli nie chcesz kontaktować się z dostawcą masz do wyboru następujące metody płatności:

Złożyłem/am zamówienie z odbiorem osobistym i opłaciłem/am je z góry. Czy mogę je odebrać bez konieczności wchodzenia do sklepu?

Tak. Składając zamówienie wpisz informację o preferowanym sposobie odebrania towaru w polu "uwagi" lub poinformuj nas telefonicznie, że nie chcesz wchodzić do placówki. Gdy będziesz pod sklepem, zadzwoń do nas a nasz pracownik wyniesie towar przed sklep lub przyniesie go do samochodu.

Jak zamówić konkretną ilość w sztukach produktu sprzedawanego na wagę?

Jeśli potrzebujesz konkretną ilość produktu sprzedawanego na wagę, wpisz orientacyjną wagę produktu w polu ilości (pomnóż potrzebną ilość w sztukach przez wagę jednej sztuki produktu podaną w opisie produktu), a następnie w podsumowaniu zamówienia w uwagach wpisz np: "proszę 10 sztuk pomidorów". Osoba kompletująca zamówienie weźmie w pierwszej kolejności zawartość pola "uwagi" przy dobieraniu ilości produktu. 

Czemu na stronie nie ma produktu mięso mielone?

W naszym sklepie mielimy mięso na bieżąco. Możesz zamówić dowolny rodzaj mięsa, np. filet z indyka, filet z kurczaka, łopatkę wieprzową, mięso wołowe, itp. a następnie na stronie produktu wybrać sposób przygotowania "mielenie". Możesz wybrać też inne sposoby przygotowania mięsa.

Co oznacza status "oczekuje na termin realizacji"?

Status "oczekuje na termin realizacji" oznacza, że zapoznaliśmy się z Twoim zamówieniem i czekamy na nadejście wskazanego przez Ciebie terminu, by zacząć je kompletować.

Jak kupować wygodnie i szybko

Zobacz poradnik: Pierwsze zakupy

Nie możesz znaleźć produktu w kategoriach menu?

Skorzystaj z wyszukiwarki produktów. Wpisz nazwę / typ produktu, a następnie naciśnij przycisk wyszukiwania.

Jak kupić mięso mielone?

Znajdź poszukiwany rodzaj mięsa np. filet z kurczaka, łopatka wieprzowa, filet z indyka, otwórz kartę produktu, wprowadź potrzebną ilość np. 0,5 kg, a następnie wybierz formę przygotowania mielenie. Dodaj produkt do koszyka.

Jak kupić chleb krojony?

Znajdź poszukiwany rodzaj chleba, otwórz kartę produktu, a następnie wybierz w wariancie "Krojenie" wybierz opcję: "Tak". Dodaj produkt do koszyka.

Jak kupić produkt zapakowany próżniowo?

Wybrane produkty mogą zostać spakowane próżniowo. Produkt zostanie zapakowany próżniowo jeśli ma włączoną opcję "pakowanie próżniowe"

Jak kupić 0,5 kg jabłek?

Otwórz kartę produktu jabłek, w polu ilość wpisz "0,5". Dodaj produkt do koszyka.

Jak kupić 5 bananów?

Otwórz kartę produktu, wpisz orientacyjną wagę 5 bananów na podstawie średniej wagi banana podanej w opisie produktu. Dodaj produkt do koszyka. W podsumowaniu zamówienia w "uwagach" wpisz informację np."proszę 5 dużych bananów"

Jak kupić mięso stekowane?

Znajdź poszukiwany rodzaj mięsa,wprowadź potrzebną ilość, a następnie wybierz formę przygotowania stekowanie. Dodaj produkt do koszyka. W podsumowaniu zamówienia w polu uwagi możesz wpisać ile plastrów mięsa potrzebujesz np. "proszę 5 plastrów stekowanej wołowiny".

Jak kupić konkretny smak produktów nabiałowych występujących w miksach (mix)?

Niektóre produkty nabiałowe występują w miksach smaków pod jednym kodem kreskowym. Konkretny smak można wskazać w karcie produktu wybierając wariant "smak" z listy wyboru np. "truskawka".

Jak kupić ciasto na wagę w kawałku o konkretnym rozmiarze?

Wybierz orientacyjną wagę ciasta w karcie produktu, dodaj produkt do koszyka. W podsumowaniu zamówienia w polu "uwagi" podaj rozmiar kawałka ciasta np. "proszę ciasto Deser malinowy w rozmiarze 10 x 20 cm.

Jak kupić produkt, który aktualnie nie występuje w ofercie sklepu internetowego, ale prawdopodobnie jest dostępny w magazynie?

W podsumowaniu zamówienia w polu "dodatkowe zamówienie" wpisz listę produktów, które nie zostały znalezione na stronie sklepu internetowego, ale chcesz je dołączyć do zamówienia.

Jak przyśpieszyć kupowanie?

Dodaj najczęściej kupowane produkty do ulubionych (opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników). Przycisk "dodaj do ulubionych" znajduje się w karcie każdego produktu pod przyciskiem "do koszyka". Ulubione produkty wyświetlane są na zbiorczej liście. Każdy produkt z listy ulubionych, możesz jednym przyciskiem dodać do koszyka.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: bok@uchowanca.com

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Cieszyńska 394, 43-382 Bielsko-Biała , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: bok@uchowanca.com lub drogą pocztową na adres ul. Wapienicka 1, 43-382 Bielsko-Biała

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Cieszyńska 394, 43-382 Bielsko-Biała

W związku z wadą możesz żądać:

lub złożyć oświadczenie o:

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Dodatkowe zamówienie

Nie możesz znaleźć produktu w ofercie sklepu internetowego?

Wpisz go w podsumowaniu zamówienia w polu "dodatkowe zamówienie". Postaramy się go dodać do Twojego zamówienia. W ofercie naszych sklepów stacjonarnych posiadamy ponad 25.000 pozycji.
Dopłatę za dodatkowe produkty opłacisz u dostawcy w terminalu płatniczym lub gotówką albo zdalnie po kontakcie z pracownikiem sklepu, korzystając z metody BLIK lub linku płatniczego.

Zapomniałeś czegoś zamówić lub chcesz z czegoś zrezygnować? A może chcesz zmienić preferowany termin bądź godzinę dostawy? Napisz lub zadzwoń do nas, a my dopiszemy produkty do Twojego zamówienia, usuniemy je lub dodamy odpowiedni komentarz. Możesz to zrobić do czasu otrzymania wiadomości, że Twoje zamówienie oczekuje na odbiór przez dostawcę lub oczekuje na odbiór przez klienta.

Chcesz poinformować nas jakich produktów brakuje w ofercie sklepu internetowego? Skorzystaj z chat'a lub skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Produkty na zamówienie

Ciasta na zamówienie

Niektóre ciasta z naszej oferty przygotowywane są na specjalne zamówienie. W karcie produktu na zdjęciu lub w opisie może zostać określony termin złożenia zamówienia, oraz ściśle określony termin dostawy w których dniach będzie realizowana dostawa zamawianego produktu. W polu rozmiar kawałka możesz określić rozmiar zamawianego kawałka. Wpisana w pole ilość waga, będzie pełniła drugorzędną rolę przy doborze rozmiaru ciasta dla Ciebie.

Łączenie zamówień

Istnieje możliwość połączenia kilku zamówień w jedno z zachowania terminu dostawy zamówienia złożonego najwcześniej gdy:

Aby połaczyć aktualnie składane zamówienie z wcześniejszym należy w podsumowaniu zamówienia w sekcji łaczenie zamówień wpisać jego numer. Ponadto należy wskazać termin realizacji aktualnie składanego zamówienia na wypadek, gdyby połączenie zamówień nie mogło być zrealizowane (w takiej sytuacji skontaktujemy się z Klientem telefonicznie).

Koszt dostawy zostanie policzony jednokrotnie.

Życzymy udanych zakupów!

Zarejestruj się przed zakupami, aby Twój koszyk pozostał zapisany nawet gdy w trakcie zakupów online coś Ci przeszkodzi.
Sklep internetowy na telefon
Supermarket online Euro Sklep "u Chowańca"