Przygotowaliśmy krótki przewodnik jak zrealizować zakupy online w Euro Sklepie "u Chowańca"
Szczegółowe informacje na temat zakupów znajdziesz w Centrum Pomocy
Jak dodawać produkty do koszyka?
W przypadku produktów sprzedawanych na sztuki, wystarczy przy danym produkcie nacisnąć przycisk "do koszyka". Gdy produkt sprzedawany jest na wagę w karcie produktu, w polu ilości należy wpisać wagę np. 0.5 gdy chcemy kupić 0.5 kilograma produktu. Niektóre produkty wymagają ustalenia wariantów przygotowania, które łatwo można ustawić wybierając opcje z listy wyboru lub zaznaczając odpowiednią opcję "ptaszkiem".
Zobacz więcej informacji na temat
obsługi sklepu
internetowego
Zobacz odpowiedzi na
najczęstsze pytania
Pomoc w obsłudze w każdej chwili...
Nasi konsultanci czekają na Twoje pytania na czacie (ikona czatu w lewym dolnym rogu ekranu). Alternatywnie możesz skorzystać z Facebook Messengera (ikona messengera w prawym dolnym rogu ekranu). Na pytania odpowiadamy natychmiast lub nie dłużej niż do godziny.
Pomoc telefoniczną udzielamy pod numerem:
Zwroty nadpłat i wygodne dopłaty
Jeśli wartość Twojego zamówienia po skompletowaniu będzie niższa niż kwota zamówienia, zwrócimy nadpłatę na Twoje konto. Jeśli zamówienie będzie wymagało dopłaty, wyślemy do Ciebie e-mail, w którym opłacisz dopłatę poprzez bramkę płatniczą. Dopłaty można także opłacić w mobilnym terminalu u dostawcy.
Dowiedź się więcej na temat
metod płatności
Dowiedz się w jakich
sytuacjach powstają nadpłaty i dopłaty
Zamówienia dostarczamy na terenie powiatu bielskiego żywieckiego i cieszyńskiego do miejscowości:
Promocje i benefity z programem Złota Karta
Przyłącz się do programu lojalnościowego Złota Karta, zbieraj punkty w wybranych punkach partnerskich. Chcesz
otrzymywać informacje o ofertach specjanych na swój telefon? Oznacz zgodę na otrzymywanie informacji o
promocjach w
podsumowaniu formularza zgłoszeniowego.
Więcej o programie
Złota
Karta
Zobacz
aktualną
gazetkę promocyjną
Zobacz promocje weekendowe